Marketing a strategické řízení ve veřejných službách Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují.Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.
I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze.
Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.33 kg |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 192 |
Datum vydání: | 14.1.2014 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

469 Kč
–15 %
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last
Skladem
(>3 ks)
399 Kč
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních.

389 Kč
–15 %
Jak se stát lídrem, pro kterého lidé rádi pracují
Skladem
(>3 ks)
331 Kč
Autor vedl stovky rozhovorů se zaměstnanci různých firem, aby zjistil, co je pro ně důležité, co je ve firmě drží, naplňuje, co nesnášejí apod. A se svými poznatky a tipy se neváhá podělit se všemi lídry, kteří chtějí pochopit, co musejí ve firmě nebo u sebe změnit, aby své zaměstnance udrželi a získali co nejvíce z jejich potenciálu.

299 Kč
–15 %
Skvělý šéf Jak získat loajalitu a respekt svého týmu
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Jak řídit své spolupracovníky, aby byli motivovaní a spokojení? Proč je tak málo vynikajících nadřízených? Seznamte se s inovativním způsobem vedení, který je přínosný pro zaměstnance a týmy i pro růst osobnosti manažera. Staňte se šéfem, kterého budou ostatní respektovat a rádi pro něj pracovat.

289 Kč
–15 %
Etika v podnikání a hodnoty trhu
Skladem
(>3 ks)
246 Kč
Publikace přináší nový pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení v podnikání. Zároveň srozumitelným způsobem přibližuje kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím.

399 Kč
–15 %
Produktivní podnikatel Průvodce řemeslem podnikání
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
Chcete si svou cestu podnikání opravdu užít a vyvarovat se při tom začátečnických chyb? Možná nejste podnikatelský talent od přírody a vaše firma neohromí svět, ale nepotřebujete být supermanem, abyste podnikali dobře. Autor nenapsal jednu z dalších knih o tom, jak dosáhnout podnikatelského úspěchu. Napsal knihu o tom, jak podnikat správně.

349 Kč
–20 %
Digitalizace ekonomiky a společnosti
Skladem
(>3 ks)
280 Kč
Autoři se snaží naznačit klady i úskalí digitální transformace, jichž jsme svědky v ekonomice i celé společnosti. Věnují se jednak novým projevům digitalizace, jako jsou sdílená ekonomika či sociální sítě, jednak jejímu uplatnění v tradičních segmentech ekonomiky,

299 Kč
–15 %
255 Kč
Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání. Nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů.

399 Kč
–15 %
Lázeňství management a marketing
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru. Nabízí případové studie a příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům cestovního ruchu a pracovníkům hotelů a lázeňských organizací.

269 Kč
–15 %
229 Kč
Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Publikace zkušených autorů ukazuje, jak hledat podnikatelské nápady a objevovat podnikatelské příležitosti, jak svůj nápad strukturovat do podoby byznys modelu, jak vytvořit zakladatelský rozpočet a podnikatelský plán a jaké jsou možnosti financování začínajících podnikatelů. Pro inspiraci v knize najdete případové studie začínajících firem.

399 Kč
–15 %
Průvodce úspěšného obchodníka
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak začínajícím obchodníkům, tak profesionálům s dlouholetou praxí.

399 Kč
–20 %
Finanční inteligence pro manažery
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Od manažerů se očekává, že budou sebevědomě ovládat finanční data a používat je. Někteří ovšem mohou mít s porozuměním těmto číslům problém a mohou mylně finanční data uctívat, místo aby je zpochybňovali a napadali. Kniha je určená především manažerům a majitelům podniků. Vysvětluje základy financí způsobem přístupným všem, a pomůže tak porozumět tokům peněz ve firmě a jejich vlivu na chod podnikání.

279 Kč
–15 %
Management cestovních kanceláří a agentur
Skladem
(>3 ks)
238 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur.

369 Kč
–20 %
89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi
Skladem
(>3 ks)
296 Kč
Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich.

429 Kč
–15 %
365 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem, studentům VŠ a je také pomůckou pro tvůrce softwaru v oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.

319 Kč
–15 %
Zlepšování podnikových procesů
Skladem
(>3 ks)
272 Kč
Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při zlepšovatelských aktivitách, poskytuje návod, jak aplikovat metodické přístupy a nástroje Lean Six Sigma. Věnuje se roli procesů v organizacích všech typů a velikostí, přístupům procesního řízení, podnikové kultuře a významu soustavného poznávání a zlepšování procesů. Představuje základní principy přístupů Lean Six Sigma a doporučení, jak se na tyto iniciativy připravit. Dále ukazuje, jak postupovat při výběru konkrétního projektu pro zlepšovatelskou aktivitu, jak plánovat vlastní postup, jak spolupracovat se sponzorem a projektovými týmy. Dozvíte se také, jaké varianty procesních map je vhodné použít, jak postupovat při analýze problémů či jak hodnotit slabá místa procesů. Vedle charakteristik jednotlivých nástrojů získáte i doporučení, kdy je vhodné jednotlivé nástroje použít a jak při jejich aplikaci postupovat.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář