Procesní řízení pro manažery Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými – způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší. Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení – Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku – a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO – PRocess Maturity Orchestration.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.31 kg |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 176 |
Datum vydání: | 24.1.2014 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

429 Kč
–15 %
365 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem, studentům VŠ a je také pomůckou pro tvůrce softwaru v oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.

529 Kč
–20 %
Třetí alternativa
Skladem
(>3 ks)
424 Kč
Světově uznávaný bestsellerový autor Stephen R. Covey představuje pozoruhodný, vysoce účinný způsob řešení problémů a konfliktních situací, jimž každodenně čelíme ve svém profesním i osobním životě. Překonejte tradiční postupy a nalezněte takové, jež budou přijatelné pro všechny zúčastněné.

199 Kč
–15 %
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol
Skladem
(>3 ks)
170 Kč
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a znalostního managementu.

279 Kč
–15 %
Management cestovních kanceláří a agentur
Skladem
(>3 ks)
238 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur.

399 Kč
–20 %
Pozitivní leader
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak dosáhnout vytyčených výsledků a přitom si zachovat rovnováhu mezi úspěchem a štěstím. Zjistěte, jak se zbavit stresu a negativismu a odemkněte potenciál u sebe i u lidí, kteří vás obklopují.

355 Kč
–15 %
Mezinárodní obchodní operace 6., aktualizované a doplněné vydání
Skladem
(>3 ks)
302 Kč
Již šesté vydání představuje novou právní úpravu závazkových vztahů a podnikatelských subjektů v ČR, obchodní praktiky v přeshraničních transakcích a související finanční instrumenty, nové možnosti zajišťování úvěrových rizik v mezinárodních vztazích, aktuální pravidla vydávaná Mezinárodní obchodní komorou.

649 Kč
–15 %
552 Kč
Ve světě i u nás dochází k masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Nové vydání knihy všechny tyto trendy reflektuje.

399 Kč
–20 %
Nová moc
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Jeremy Heimans a Henry Timms popisují největší příběhy naší doby – vzestup megaplatforem jako Facebook a Uber, nečekaná vítězství Obamy a Trumpa či náhlý vznik hnutí #MeToo – a odhalují, co za nimi opravdu stojí: nárůst nové moci. Nová moc je otevřená, umožňuje aktivní účast a řídí ji lidé na stejné úrovni.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání. Nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů.

319 Kč
–15 %
Zlepšování podnikových procesů
Skladem
(>3 ks)
272 Kč
Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při zlepšovatelských aktivitách, poskytuje návod, jak aplikovat metodické přístupy a nástroje Lean Six Sigma. Věnuje se roli procesů v organizacích všech typů a velikostí, přístupům procesního řízení, podnikové kultuře a významu soustavného poznávání a zlepšování procesů. Představuje základní principy přístupů Lean Six Sigma a doporučení, jak se na tyto iniciativy připravit. Dále ukazuje, jak postupovat při výběru konkrétního projektu pro zlepšovatelskou aktivitu, jak plánovat vlastní postup, jak spolupracovat se sponzorem a projektovými týmy. Dozvíte se také, jaké varianty procesních map je vhodné použít, jak postupovat při analýze problémů či jak hodnotit slabá místa procesů. Vedle charakteristik jednotlivých nástrojů získáte i doporučení, kdy je vhodné jednotlivé nástroje použít a jak při jejich aplikaci postupovat.

499 Kč
–20 %
Startup jako princip podnikání
Skladem
(>3 ks)
400 Kč
Návod, jak naučit vaší organizaci hledat a nacházet nové zdroje, jak změnit způsob myšlení o podnikání.

289 Kč
–15 %
Etika v podnikání a hodnoty trhu
Skladem
(>3 ks)
246 Kč
Publikace přináší nový pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení v podnikání. Zároveň srozumitelným způsobem přibližuje kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe.

249 Kč
–15 %
Telemarketing v praxi Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu.

299 Kč
–20 %
Manažerské katastrofy
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Kniha obsahuje případové studie zaměřené na nejrůznější manažerské situace v oblasti řízení lidí, vztahů na pracovišti, řízení firmy a strategického plánování. Texty konzultanta v oblasti managementu Jakuba Noska, které dříve vycházely v ekonomickém měsíčníku BIZ, doplní aktuální komentáře manažerů a podnikatelů z nejrůznějších sfér byznysu.

249 Kč
–15 %
212 Kč
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář