Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.Na komentovaných ukázkách uvidíte, jak vést motivační a hodnoticí pohovory s různými typy lidí – od plachého pracovníka přes pohodáře až po člověka arogantního. Dále se dozvíte, jak optimálně postupovat při rozvojových rozhovorech, jejichž cílem je zvýšit odborné, manažerské nebo komunikační kvality pracovníka. Autor vám pomůže zvládnout i obtížné pohovory, které se týkají uvolňování pracovníka pro nadbytečnost, nepřítomnosti v práci, nízkého pracovního výkonu, nedodržování technologické či pracovní kázně nebo narušování vztahů mezi lidmi na pracovišti. Dozvíte se také, jak připravit a vést výběrové pohovory, jakými otázkami zjistit různé kompetence, přístup k práci a charakterové vlastnosti uchazeče.
Předností knihy je mnoho komentovaných ukázek rozhovorů, praktických rad a postupů vycházejících z bohatých zkušeností autora. Knížka je určena všem manažerům, vedoucím týmů, personalistům a studentům personálního managementu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.33 kg |
Autor: | Bělohlávek František |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 192 |
Datum vydání: | 28.6.2017 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

399 Kč
–15 %
Průvodce úspěšného obchodníka
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak začínajícím obchodníkům, tak profesionálům s dlouholetou praxí.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Publikace zkušených autorů ukazuje, jak hledat podnikatelské nápady a objevovat podnikatelské příležitosti, jak svůj nápad strukturovat do podoby byznys modelu, jak vytvořit zakladatelský rozpočet a podnikatelský plán a jaké jsou možnosti financování začínajících podnikatelů. Pro inspiraci v knize najdete případové studie začínajících firem.

299 Kč
–20 %
Manažerské katastrofy
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Kniha obsahuje případové studie zaměřené na nejrůznější manažerské situace v oblasti řízení lidí, vztahů na pracovišti, řízení firmy a strategického plánování. Texty konzultanta v oblasti managementu Jakuba Noska, které dříve vycházely v ekonomickém měsíčníku BIZ, doplní aktuální komentáře manažerů a podnikatelů z nejrůznějších sfér byznysu.

259 Kč
–20 %
Management v obrazech
Skladem
(>3 ks)
208 Kč
Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak.
V knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost.

249 Kč
–15 %
212 Kč
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi.

249 Kč
–15 %
Jak uspět při obchodním telefonování Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

199 Kč
–15 %
Koučování Kdy, jak a proč, 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
170 Kč
S koučováním se takříkajíc "roztrhl pytell". Koučuje se vedení zaměstnanců, rozvoj učitelů, výchova dětí, prodejní výsledky, sport, vyváženost "rodina-prácee", a dokonce i sex. Koučovat můžeme svého šéfa, kolegy, zaměstnance, manžela, děti i sami sebe. Nemůžeme se proto ani divit, že když se řekne kouč, tak hodně lidí zpozorní: "Kouč - aha, to je ten ‚chytrákk', co nám nic neřekne, pořád se nás bude ptát a nakonec za to chce zaplatit??"Koučování není všelék, ale je dobré si uvědomit, že se jedná o účinný způsob řízení, který nám může hodně pomoci. Stačí jen uplatňovat jej na správných místech a u správných lidí. Inspirujte se proto v právě aktualizované a doplněné knize Koučování - kdy, jak a proč. Obohatí váš rejstřík práce s lidmi, pochopíte díky ní hlavní principy koučování a naučí vás naplňovat je v každodenní praxi. Přejeme vám mnoho úspěchů při praktickém koučování a řízení.

399 Kč
–15 %
Základy úspěšného podnikání Průvodce začínajícího podnikatele
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Dozvíte se o základních oblastech podnikání od prvotního nápadu přes marketing a analýzu podnikatelského prostředí až po financování, daně, účetní výkazy a pracovní právo.

399 Kč
–20 %
Finanční inteligence pro manažery
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Od manažerů se očekává, že budou sebevědomě ovládat finanční data a používat je. Někteří ovšem mohou mít s porozuměním těmto číslům problém a mohou mylně finanční data uctívat, místo aby je zpochybňovali a napadali. Kniha je určená především manažerům a majitelům podniků. Vysvětluje základy financí způsobem přístupným všem, a pomůže tak porozumět tokům peněz ve firmě a jejich vlivu na chod podnikání.

199 Kč
–15 %
Tajemství motivace Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali – 3., rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
170 Kč
Potřebujete, aby lidé kolem vás dělali to, co od nich očekáváte? Návod naleznete v této knize. Odhalí vám univerzálně platná pravidla motivace včetně jejích vnitřních i vnějších vlivů a také to, v jaké situaci které vlivy dominují, a poznáte, jak fungují vztahy mezi různými motivačními typy lidí.

499 Kč
–20 %
Startup jako princip podnikání
Skladem
(>3 ks)
400 Kč
Návod, jak naučit vaší organizaci hledat a nacházet nové zdroje, jak změnit způsob myšlení o podnikání.

349 Kč
–15 %
Diagnostika a vitalizace firem a organizací Teorie vitality v podnikatelské a manažerské praxi
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu.

269 Kč
–15 %
Udržitelné podnikání v praxi Dobrovolné nástroje (nejen) zemědělských a lesnických podniků
Skladem
(>3 ks)
229 Kč
Monografie poskytuje komplexní pohled z teoretického i praktického hlediska se zaměřením na aktuální výzvy zemědělských a lesnických podniků pro oblasti implementace společenské odpovědnosti firem, age managementu, strategických dokumentů, environmentálního manažerského účetnictví a uhlíkové stopy jakožto indikátoru koncepce udržitelného rozvoje.

399 Kč
–15 %
Lázeňství management a marketing
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru. Nabízí případové studie a příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům cestovního ruchu a pracovníkům hotelů a lázeňských organizací.

299 Kč
–20 %
Základní princip
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Nejúspěšnější autor knih o osobním růstu Brian Tracy v této publikaci shrnul to nejdůležitější, k čemu za dlouhá léta práce s lidmi dospěl, a podává to, jak je u něj zvykem, čtivou, přehlednou a originální formou.

649 Kč
–15 %
552 Kč
Ve světě i u nás dochází k masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Nové vydání knihy všechny tyto trendy reflektuje.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář