Management

Nejprodávanější

management zaklady pristupy soudobe trendy
590 Kč –10 %
Původně: 590 Kč  (–10 %)
531 Kč
Management a marketing sportu 21. století
340 Kč –10 %
Původně: 340 Kč  (–10 %)
306 Kč
Krizový management podniku pro 21. století
249 Kč –10 %
Původně: 249 Kč  (–10 %)
224 Kč
Pátá disciplína
759 Kč –20 %
Pátá disciplína
Skladem (>3 ks)
9788072614288
Původně: 759 Kč  (–20 %)
608 Kč
Krizový management Případové bezpečnostní studie
329 Kč –10 %
Původně: 329 Kč  (–10 %)
296 Kč
147 položek celkem
management zaklady pristupy soudobe trendy
590 Kč –10 %
531 Kč

Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní..

735
Management a marketing sportu 21. století
340 Kč –10 %
306 Kč

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně…

46
Krizový management podniku pro 21. století
Doporučujeme
249 Kč –10 %
224 Kč

Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21.

214
Pátá disciplína
759 Kč –20 %
Pátá disciplína
Skladem (>3 ks)
608 Kč
Autor v aktualizovaném vydání své proslulé knihy dokládá, že jedinou konkurenční výhodou, kterou může organizace získat, je schopnost učit se rychleji než druhé, a nastiňuje strategie učící se organizace, které rozvíjejí schopnost lidí dosahovat výsledků, na nichž jim skutečně záleží.
9788072614288
25 typů lidí jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
199 Kč –15 %
170 Kč
Jak poznat a efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Již třetí vydání oblíbené knížky určené vedoucím pracovníkům přibližuje pět nových typů lidí: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného.
30016
Konec marketingu
349 Kč –15 %
297 Kč
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
39597
Manuál copywritingu
249 Kč –15 %
212 Kč
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým manuálem copywritingu to zvládnete přes víkend!
30091
Člověk a čas
399 Kč –15 %
340 Kč
Zvládáte většinu z toho, co jste si naplánovali? Máte pocit vyváženosti mezi pracovním a soukromým životem? Zvládáte víceméně v pohodě pracovní nároky? Jste v dobré kondici? Uspokojuje vás většina vašich vztahů? Zvládáte konfliktní situace, jejich následky, stres? Pokud jsou vaše odpovědi převážně záporné, pak byste si tuto knihu měli určitě přečíst. Publikace je určena všem, kteří věří nebo chtějí věřit, že: Efektivně pracovat je rozumné, cítit se dobře je příjemné, dokázat obojí… je možné! Time management IV. generace vám nabízí cestu k tomuto cíli. Jeho filozofie není založena na ještě přesnějším a podrobnějším plánování, ale na principu: Prosperita začíná tím, že se cítím dobře. Kniha vás provede cestou poznání zákonitostí emocí, proaktivního myšlení a zvládání stresu až ke schopnosti postarat se o své dobré pocity i v nepříznicých podmínkách, účinně ovlivňovat své okolí a dále se rozvíjet. Tak si v praxi zajístíte dlouhodobou efektivitu a lepší výkony.
3393
495 Kč –15 %
421 Kč
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING – moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji – důslednou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky. Staňte se novým hardsellerem a jedničkou mezi prodejci!
3918
Projektový management  Komplexně, prakticky a podle světových standardů, 2. vydání
649 Kč –15 %
552 Kč
Ve světě i u nás dochází k masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Nové vydání knihy všechny tyto trendy reflektuje.
39657
649 Kč –15 %
552 Kč
V knize se seznámíte s moderními přístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenční firmě a konkurenčním prostředí, včetně tvorby přidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence).
39644
Nahoru
Další produkty
99% titulů skladem
Bezpečná platba
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení peněz
Možnost osobního odběru