Etika v podnikání a hodnoty trhu
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.34 kg |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 200 |
Datum vydání: | 5.4.2016 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

329 Kč
–15 %
Lean dílenské řízení Je čas změnit vaši dílnu
Skladem
(>3 ks)
280 Kč
Unikátní publikace, která přináší zájemcům o dílenské řízení v dostatečné míře detailní metodický aparát, který nevychází z akademického prostředí, ale přímo z dílny současného globálního průmyslového podniku.

199 Kč
–15 %
Koučování Kdy, jak a proč, 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
170 Kč
S koučováním se takříkajíc "roztrhl pytell". Koučuje se vedení zaměstnanců, rozvoj učitelů, výchova dětí, prodejní výsledky, sport, vyváženost "rodina-prácee", a dokonce i sex. Koučovat můžeme svého šéfa, kolegy, zaměstnance, manžela, děti i sami sebe. Nemůžeme se proto ani divit, že když se řekne kouč, tak hodně lidí zpozorní: "Kouč - aha, to je ten ‚chytrákk', co nám nic neřekne, pořád se nás bude ptát a nakonec za to chce zaplatit??"Koučování není všelék, ale je dobré si uvědomit, že se jedná o účinný způsob řízení, který nám může hodně pomoci. Stačí jen uplatňovat jej na správných místech a u správných lidí. Inspirujte se proto v právě aktualizované a doplněné knize Koučování - kdy, jak a proč. Obohatí váš rejstřík práce s lidmi, pochopíte díky ní hlavní principy koučování a naučí vás naplňovat je v každodenní praxi. Přejeme vám mnoho úspěchů při praktickém koučování a řízení.

249 Kč
–15 %
Jak uspět při obchodním telefonování Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

399 Kč
–20 %
Finanční inteligence pro manažery
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Od manažerů se očekává, že budou sebevědomě ovládat finanční data a používat je. Někteří ovšem mohou mít s porozuměním těmto číslům problém a mohou mylně finanční data uctívat, místo aby je zpochybňovali a napadali. Kniha je určená především manažerům a majitelům podniků. Vysvětluje základy financí způsobem přístupným všem, a pomůže tak porozumět tokům peněz ve firmě a jejich vlivu na chod podnikání.

259 Kč
–20 %
Management v obrazech
Skladem
(>3 ks)
208 Kč
Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak.
V knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost.

299 Kč
–20 %
Vedení v krizi
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Může se nám zdát, že jedna krize střídá druhou, ale bez ohledu na to, co se děje okolo nás, musíme vycházet se zaměstnanci a pracovat. Jak zvládnout lidi v krizovém období? Jak je motivovat? Co dělat, když panikaří? Jak je usměrnit? V této knize najdete zkušenosti manažerů a vedoucích pracovníků, jež se nám osvědčily v průběhu posledních krizí a které jsou použitelné i v dnešní době. Přehledně, systematicky a k věci.

349 Kč
–15 %
Diagnostika a vitalizace firem a organizací Teorie vitality v podnikatelské a manažerské praxi
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu.

399 Kč
–20 %
Odprezentuj
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem.
Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady.

399 Kč
–20 %
Nová moc
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Jeremy Heimans a Henry Timms popisují největší příběhy naší doby – vzestup megaplatforem jako Facebook a Uber, nečekaná vítězství Obamy a Trumpa či náhlý vznik hnutí #MeToo – a odhalují, co za nimi opravdu stojí: nárůst nové moci. Nová moc je otevřená, umožňuje aktivní účast a řídí ji lidé na stejné úrovni.

249 Kč
–15 %
Management zákaznických řešení Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb.

399 Kč
–15 %
Základy úspěšného podnikání Průvodce začínajícího podnikatele
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Dozvíte se o základních oblastech podnikání od prvotního nápadu přes marketing a analýzu podnikatelského prostředí až po financování, daně, účetní výkazy a pracovní právo.

299 Kč
–15 %
Vedení lidí, týmů a firem Praktický atlas managementu – 5., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Páté vydání dnes již klasického díla o managementu přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí.

249 Kč
–15 %
Telemarketing v praxi Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu.

229 Kč
–15 %
195 Kč
Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede? Zjistíte, proč lidé odcházejí, kdy a jak fungují peníze, jaký způsob vedení a jaké prostředí zaměstnance udrží i proč tolik záleží na předávání informací zaměstnancům.

449 Kč
–15 %
Nápady pro život a byznys Paretovo pravidlo 80/20 v praxi
Skladem
(>3 ks)
382 Kč
Proč vítěz bere vše? Proč mají někteří lidé tolik bohatství, slávy a vlivu? Jak mohu já vést plnohodnotný a šťastný život? Odpověď je jednoduchá: Uplatňovat důsledně Paretovo pravidlo a využívat synergie. Všude okolo nás jsou malé příčiny s velkými následky. Naučte se je vidět a uplatňovat je. Získáte zdraví, oblibu, úspěch, pocit naplnění.

249 Kč
–15 %
Jak prodávat, aby od vás kupovali Průvodce úspěšného obchodníka
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Jak se pozitivně odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Získejte jednoduchý, v praxi mnohokrát osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář