Etika v podnikání a hodnoty trhu
.png?627f89fc)
.png?627f8bed)
.png?627f8a71)

.png?627f8985)
Detailní popis produktu
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.34 kg |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 200 |
Datum vydání: | 5.4.2016 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

Kniha zkušených autorů se věnuje metodám...

Jeremy Heimans a Henry Timms popisují největší...

Jaké fatální chyby a manažerské hříchy mohou...

Třetí, výrazně přepracované a aktualizované...

Rádi byste rozuměli základům finanční a...

Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat...

Nejnovější publikace autorského kolektivu,...

Autor v aktualizovaném vydání své proslulé...

Jak řídit své spolupracovníky, aby byli...

Kniha zkušeného autora se jako první v ČR...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.