Marketing

Nejprodávanější

Management a marketing sportu 21. století
340 Kč –10 %
Původně: 340 Kč  (–10 %)
306 Kč
Public relations
349 Kč –15 %
Public relations
Skladem (>3 ks)
3190
Původně: 349 Kč  (–15 %)
297 Kč
Základy marketingu
298 Kč –15 %
Původně: 298 Kč  (–15 %)
254 Kč
Praktický marketing
231 Kč –10 %
Praktický marketing
Skladem (>3 ks)
400
Původně: 231 Kč  (–10 %)
208 Kč
Marketingový výzkum
489 Kč –15 %
Původně: 489 Kč  (–15 %)
416 Kč
Od nápadu k úspěchu
359 Kč –15 %
Původně: 359 Kč  (–15 %)
306 Kč
746708 600 0 fit
495 Kč –15 %
Původně: 495 Kč  (–15 %)
421 Kč
54 položek celkem
Management a marketing sportu 21. století
340 Kč –10 %
306 Kč

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně…

46
Konec marketingu
349 Kč –15 %
297 Kč
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
39597
Public relations
349 Kč –15 %
Public relations
Skladem (>3 ks)
297 Kč
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.
3190
Manuál copywritingu
249 Kč –15 %
212 Kč
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým manuálem copywritingu to zvládnete přes víkend!
30091
Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali
269 Kč –15 %
229 Kč
Chcete v práci i v soukromí zaujmout a přesvědčit druhé? Dokážete mluvit uvolněně s přáteli, ale před publikum se necítíte dobře? S touto knížkou se naučíte správně mluvit, napojit se na své posluchače a zároveň být sami sebou. V sedmi krocích se stanete sebevědomým a přirozeným řečníkem.
39553
Základy marketingu
298 Kč –15 %
254 Kč
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
30015
Praktický marketing
231 Kč –10 %
Praktický marketing
Skladem (>3 ks)
208 Kč
400
Marketingový výzkum
489 Kč –15 %
416 Kč
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
39650
Od nápadu k úspěchu
359 Kč –15 %
306 Kč
Jestliže máte nápad tak dobrý, že by dokázal změnit něčí život, trh, nebo dokonce celý svět, ale ostatní si ho pořád ještě nějak nevšimli, pak je tato kniha přesně pro vás!
39653
746708 600 0 fit
495 Kč –15 %
421 Kč
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
3186
Online marketing Od webových stránek k sociálním sítím
469 Kč –15 %
399 Kč
V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.
40089
Marketingová komunikace v místě prodeje  POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání
499 Kč –15 %
425 Kč
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
32021
Nahoru
Další produkty
99% titulů skladem
Bezpečná platba
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení peněz
Možnost osobního odběru