Mezinárodní marketing Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
.png?627f89fc)
.png?627f8bed)
.png?627f8a71)

.png?627f8985)
Detailní popis produktu
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Marketing |
---|---|
Hmotnost: | 0.37 kg |
Autor: | Machková Hana;Machek Martin |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 208 |
Datum vydání: | 8.11.2021 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a...

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek...

Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku...

Považujete přípravu marketingového plánu za...

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných...

Publikace přináší aktuální informace o reklamě,...

Jestliže máte nápad tak dobrý, že by dokázal...

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát...

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám...

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice...

Detailní analýza prostředí retail marketingu,...

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a...

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je...

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.