Tohle je marketing! Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

299 Kč –15 %
Tohle je marketing!
299 Kč –15 % 255 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Seth Godin vám nabízí esenci své marketingové moudrosti. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů spotřebitelů. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět!

Detailní informace

99% titulů skladem
Bezpečná platba
Garance vrácení peněz
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.

Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
  • Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
  • Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
  • Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
  • Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Marketing
Hmotnost: 0.4 kg
Autor: Seth Godin
Autor: Godin Seth
Formát: 167×230
Počet stran: 208
Datum vydání: 5.11.2019
Vazba: Brožovaná vazba
Jazyk: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: