Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.Doplňkové parametry
Kategorie: | Marketing |
---|---|
Hmotnost: | 0.33 kg |
Autor: | Foret Miroslav, Melas David |
Nakladatel: | Grada |
Počet stran: | 168 |
Datum vydání: | 23.11.2020 |
ISBN: | 978-80-271-1723-9 |
Formát: | 167×240 |
Vazba: | Brožovaná vazba |
Jazyk: | CZ |

299 Kč
–16 %
250 Kč
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména…

299 Kč
–16 %
Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
Skladem
(>3 ks)
250 Kč
Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace…

495 Kč
–15 %
Strategický marketing Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
420 Kč
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií,…

359 Kč
–13 %
Od nápadu k úspěchu Jak nadchnout lidi pro své myšlenky
Skladem
(>3 ks)
310 Kč
Jestliže máte nápad tak dobrý, že by dokázal změnit něčí život, trh, nebo dokonce celý svět, ale…

369 Kč
–15 %
Image a firemní identita 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
310 Kč
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě…

249 Kč
–15 %
210 Kč
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým…

499 Kč
–15 %
Marketingová komunikace v místě prodeje POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání
Skladem
(>3 ks)
420 Kč
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně…

369 Kč
–15 %
Marketing v cestovním ruchu Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
310 Kč
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno…

329 Kč
–14 %
Moderní retail marketing
Skladem
(>3 ks)
280 Kč
Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do…

549 Kč
–14 %
Psychologie reklamy 5., rozšířené a aktualizované vydání
Skladem
(>3 ks)
470 Kč
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například…

349 Kč
–14 %
Public relations
Skladem
(>3 ks)
300 Kč
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými…

2 290 Kč
–14 %
Marketing management 14. vydání
Skladem
(>3 ks)
1 950 Kč
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší…

999 Kč
–14 %
Marketing 6. vydání
Skladem
(>3 ks)
850 Kč
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým…

299 Kč
–16 %
250 Kč
Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního…
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář