Važení zakazníci, od 5.8 do 28.8 máme dovolenout. Všechny objednávky budou odeslány po 28.8. Děkujeme za pochopení.

Marketingová komunikace v místě prodeje POP, POS, In-store, Shopper Marketing

495 Kč –15 %
102525 600 0 fit
495 Kč –15 % 420 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně…

Detailní informace

99% titulů skladem
99% titulů skladem
Bezpečná platba
Bezpečná platba
Doručení do 3 dnů
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení pěněz
Garance vrácení peněz
Možnost osobního vyzvednutí
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Doplňkové parametry

Kategorie: Marketing
Hmotnost: 1.18 kg
Autor: Jesenský Daniel, kolektiv
Nakladatel: Grada
Počet stran: 512
Datum vydání: 14.12.2017
ISBN: 978-80-271-0252-5
Formát: 167×240
Vazba: Pevná šitá vazba
Jazyk: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: