Važení zakazníci, od 5.8 do 28.8 máme dovolenout. Všechny objednávky budou odeslány po 28.8. Děkujeme za pochopení.

Image a firemní identita 2., aktualizované a rozšířené vydání

369 Kč –15 %
128419 600 0 fit
369 Kč –15 % 310 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě…

Detailní informace

99% titulů skladem
99% titulů skladem
Bezpečná platba
Bezpečná platba
Doručení do 3 dnů
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení pěněz
Garance vrácení peněz
Možnost osobního vyzvednutí
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.

Doplňkové parametry

Kategorie: Marketing
Hmotnost: 0.62 kg
Autor: Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří, Binar Jan
Nakladatel: Grada
Počet stran: 224
Datum vydání: 20.4.2020
ISBN: 978-80-271-2841-9
Formát: 167×240
Vazba: Pevná šitá vazba
Jazyk: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: