Podnikatelský plán a strategie
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít banka, pokud budete uvažovat o financování svého podnikatelského plánu formou úvěru, a seznámíte se i s dalšími možnostmi jeho financování. Dozvíte se, jak postupovat při tvorbě firemní strategie, prostřednictvím které dokážete prezentovat svoji připravenost na budoucnost. Kniha je určena podnikatelům, manažerům i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.34 kg |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 200 |
Datum vydání: | 30.9.2011 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

229 Kč
–15 %
Koučování týmu Jak my to vedeme
Skladem
(>3 ks)
195 Kč
Vedete tým lidí a chcete najít inspiraci, jak lépe na to? Toužíte dozvědět se více o koučování a nahlédnout pod pokličku, jak to dělají v jiných firmách? V tom případě se k vám dostala ta správná kniha.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Proč je stále tolik projektů neúspěšných, nepřinášejí, co se od nich očekává, několikanásobně překračují rozpočty a termíny a předčasně se ukončují? Jedinečná kniha pro projektové manažery, jejíž téma se na českém trhu dosud neobjevilo, představuje nový přístup k řízení projektů, kdy jsou projekty řízeny dynamicky a flexibilně.

469 Kč
–15 %
399 Kč
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.

249 Kč
–15 %
Telemarketing v praxi Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu.

299 Kč
–20 %
Základní princip
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Nejúspěšnější autor knih o osobním růstu Brian Tracy v této publikaci shrnul to nejdůležitější, k čemu za dlouhá léta práce s lidmi dospěl, a podává to, jak je u něj zvykem, čtivou, přehlednou a originální formou.

199 Kč
–15 %
Koučování Kdy, jak a proč, 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
170 Kč
S koučováním se takříkajíc "roztrhl pytell". Koučuje se vedení zaměstnanců, rozvoj učitelů, výchova dětí, prodejní výsledky, sport, vyváženost "rodina-prácee", a dokonce i sex. Koučovat můžeme svého šéfa, kolegy, zaměstnance, manžela, děti i sami sebe. Nemůžeme se proto ani divit, že když se řekne kouč, tak hodně lidí zpozorní: "Kouč - aha, to je ten ‚chytrákk', co nám nic neřekne, pořád se nás bude ptát a nakonec za to chce zaplatit??"Koučování není všelék, ale je dobré si uvědomit, že se jedná o účinný způsob řízení, který nám může hodně pomoci. Stačí jen uplatňovat jej na správných místech a u správných lidí. Inspirujte se proto v právě aktualizované a doplněné knize Koučování - kdy, jak a proč. Obohatí váš rejstřík práce s lidmi, pochopíte díky ní hlavní principy koučování a naučí vás naplňovat je v každodenní praxi. Přejeme vám mnoho úspěchů při praktickém koučování a řízení.

399 Kč
–15 %
Průvodce úspěšného obchodníka
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak začínajícím obchodníkům, tak profesionálům s dlouholetou praxí.

425 Kč
–15 %
362 Kč
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Výsledky vás překvapí a osvětlí každou oblast manažerské strategie a praxe.

355 Kč
–15 %
Mezinárodní obchodní operace 6., aktualizované a doplněné vydání
Skladem
(>3 ks)
302 Kč
Již šesté vydání představuje novou právní úpravu závazkových vztahů a podnikatelských subjektů v ČR, obchodní praktiky v přeshraničních transakcích a související finanční instrumenty, nové možnosti zajišťování úvěrových rizik v mezinárodních vztazích, aktuální pravidla vydávaná Mezinárodní obchodní komorou.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Publikace zkušených autorů ukazuje, jak hledat podnikatelské nápady a objevovat podnikatelské příležitosti, jak svůj nápad strukturovat do podoby byznys modelu, jak vytvořit zakladatelský rozpočet a podnikatelský plán a jaké jsou možnosti financování začínajících podnikatelů. Pro inspiraci v knize najdete případové studie začínajících firem.

499 Kč
–15 %
Produkční a provozní management
Skladem
(>3 ks)
425 Kč
Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním. Autoři zachycují všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Publikace je určena studentům oboru ekonomie a managementu.

449 Kč
–15 %
Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu Komplexně, prakticky a dle světové praxe
Skladem
(>3 ks)
382 Kč
Kniha komplexně mapuje tzv. agilní přístupy vývoje produktu, řízení projektu apod. od kořenů, tedy jak a kde tyto přístupy a principy vlastně vznikly až po nejnovější techniky, metody a postupy. Vše je vysvětleno ve vazbách, kontextu, demonstrováno na příkladech a podáno maximálně srozumitelně tak, aby čtenář pochopil, jak to vše celé funguje.

289 Kč
–15 %
5 kroků k úspěšnému projektu 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty
Skladem
(>3 ks)
246 Kč
Praktická publikace zkušených autorů je důležitou pomůckou pro všechny projektové manažery. Představuje hlavní principy, nástroje a metody projektového řízení formou šablonových dokumentů, které jsou demonstrovány na různých projektech.

249 Kč
–15 %
Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená.

249 Kč
–15 %
212 Kč
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi.

259 Kč
–15 %
221 Kč
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář