Vážený zákazníci, velice se omlouváme, ale bohužel může nastat u Vaší objednávky delší doba dodání. Za tu to nepříjemnou situaci se omlouváme a snažíme se, aby jsme tuto situaci v nejkratší době dali do pořádku a doručovali Vám zboží ve standardní době 3 dnů.

Sociologie pro ekonomy a manažery 2., přepracované a rozšířené vydání

319 Kč –15 %
Sociologie pro ekonomy a manažery
319 Kč –15 % 272 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.

Detailní informace

99% titulů skladem
99% titulů skladem
Bezpečná platba
Bezpečná platba
Doručení do 3 dnů
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení pěněz
Garance vrácení peněz
Možnost osobního vyzvednutí
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.

Doplňkové parametry

Kategorie: Sociologie
Hmotnost: 0.49 kg
Autor: Nový Ivan, Surynek Alois, kolektiv
Formát: 170×240
Počet stran: 288
Datum vydání: 15.9.2006
Vazba: Brožovaná vazba

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: