Dostupnost: Skladem

Sociologie pro ekonomy a manažery

SKU: 8024717050

272 

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak…

EAN: 8024717050 Kategorie:

Popis

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.

Další informace

Autor

Nový Ivan, Surynek Alois, kolektiv

Nakladatel

Grada

Autor

Počet stran

288