Reklama Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

299 Kč –15 %
Reklama
299 Kč –15 % 255 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu.

Detailní informace

99% titulů skladem
Bezpečná platba
Garance vrácení peněz
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.

Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.

V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Doplňkové parametry

Kategorie: Marketing
Hmotnost: 0.4 kg
Autor: Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří
Formát: 167×240
Počet stran: 232
Datum vydání: 30.8.2018
Vazba: Brožovaná vazba
Jazyk: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: