Základy marketingu 2., přepracované a rozšířené vydání
.png?627f89fc)
.png?627f8bed)
.png?627f8a71)

.png?627f8985)
Detailní popis produktu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Doplňkové parametry
Kategorie: | Marketing |
---|---|
Hmotnost: | 0.48 kg |
Autor: | kolektiv autorů, Miroslav Karlíček |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 288 |
Datum vydání: | 22.1.2018 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a...

Publikace přináší aktuální informace o reklamě,...

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám...

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a...

Jedinečná publikace se komplexně věnuje...

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek...

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje...

V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit...

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát...

Publikace deseti uznávaných odborníků...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.