Úspěšná realizace strategie a strategického plánu

495 Kč –14 %
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
495 Kč –14 % 426 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Kniha představuje skutečně srozumitelný a prakticky orientovaný návod pro úspěšnou implementaci strategie pro podnikatelské subjekty, organizace státní správy, samosprávy a neziskové organizace, a to včetně případových studií.

Detailní informace

99% titulů skladem
Bezpečná platba
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení peněz
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací.

Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny.
Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie.

Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management
Hmotnost: 0.68 kg
Autor: Fotr Jiří, Vacík Emil, Špaček Miroslav, Souček Ivan
Formát: 167×240
Počet stran: 320
Datum vydání: 31.10.2017
Vazba: Pevná šitá vazba
Jazyk: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: