Telemarketing v praxi Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání

249 Kč –15 %
Telemarketing v praxi
249 Kč –15 % 211 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. 

Detailní informace

99% titulů skladem
99% titulů skladem
Bezpečná platba
Bezpečná platba
Doručení do 3 dnů
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení pěněz
Garance vrácení peněz
Možnost osobního vyzvednutí
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu, a také zcela novou kapitolu, ve které se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora využitím osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je např. vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jedn
ání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu praktických ukázek, grafů, telefonických skriptů, základní právní minimum a praktický slovníček pojmů.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management
Hmotnost: 0.39 kg
Formát: 167×240
Počet stran: 224
Datum vydání: 24.8.2011
Vazba: Brožovaná vazba

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: