Společenská odpovědnost organizace CSR v praxi a jak s ním dál
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi a projekty CSR z České republiky. Přináší postupy a návody pro přípravu a realizaci CSR strategie v organizacích a snaží se i odpovědět na možnosti dalšího směrování tématu CSR v budoucnosti. Autoři knihy nahlížejí téma CSR z různých úhlů pohledu. Díky rozsahu svých dosavadních pracovních aktivit představují téma jak z perspektivy poradenské firmy nabízející služby v oblasti CSR, tak ze strany veřejné správy, která především využívá přínosů ze CSR aktivit, ale i z pohledu institucí akademické půdy, které analyzují dané téma a sledují jeho další vývoj.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.31 kg |
Kategorie: | Podnikání a management |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 176 |
Datum vydání: | 14.4.2010 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

759 Kč
–20 %
Pátá disciplína
Skladem
(>3 ks)
608 Kč
Autor v aktualizovaném vydání své proslulé knihy dokládá, že jedinou konkurenční výhodou, kterou může organizace získat, je schopnost učit se rychleji než druhé, a nastiňuje strategie učící se organizace, které rozvíjejí schopnost lidí dosahovat výsledků, na nichž jim skutečně záleží.

349 Kč
–15 %
Základy úspěšného podnikání Průvodce začínajícího podnikatele
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Dozvíte se o základních oblastech podnikání od prvotního nápadu přes marketing a analýzu podnikatelského prostředí až po financování, daně, účetní výkazy a pracovní právo.

199 Kč
–15 %
Koučování Kdy, jak a proč, 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
170 Kč
S koučováním se takříkajíc "roztrhl pytell". Koučuje se vedení zaměstnanců, rozvoj učitelů, výchova dětí, prodejní výsledky, sport, vyváženost "rodina-prácee", a dokonce i sex. Koučovat můžeme svého šéfa, kolegy, zaměstnance, manžela, děti i sami sebe. Nemůžeme se proto ani divit, že když se řekne kouč, tak hodně lidí zpozorní: "Kouč - aha, to je ten ‚chytrákk', co nám nic neřekne, pořád se nás bude ptát a nakonec za to chce zaplatit??"Koučování není všelék, ale je dobré si uvědomit, že se jedná o účinný způsob řízení, který nám může hodně pomoci. Stačí jen uplatňovat jej na správných místech a u správných lidí. Inspirujte se proto v právě aktualizované a doplněné knize Koučování - kdy, jak a proč. Obohatí váš rejstřík práce s lidmi, pochopíte díky ní hlavní principy koučování a naučí vás naplňovat je v každodenní praxi. Přejeme vám mnoho úspěchů při praktickém koučování a řízení.

349 Kč
–15 %
Výrobní a logistické procesy v podnikání
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Kniha zkušených autorů se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy v digitalizovaném prostředí. Je určena manažerům a podnikatelům malých a středních firem v průmyslových odvětvích a studentům vysokých škol.

299 Kč
–15 %
7 tajemství odpovědného vedení lidí
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Přečetli jste již řadu knih, které radí, jak řídit lidi pomocí zavedení jasných metod, jak je motivovat a inspirovat, ale váš tým či firma stále neprosperuje? Zkuste nový přístup – proaktivní vedení, které pružně reaguje na aktuální podněty a změny situace.

299 Kč
–15 %
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

289 Kč
–15 %
Etika v podnikání a hodnoty trhu
Skladem
(>3 ks)
246 Kč
Publikace přináší nový pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení v podnikání. Zároveň srozumitelným způsobem přibližuje kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím.

499 Kč
–15 %
Produkční a provozní management
Skladem
(>3 ks)
425 Kč
Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním. Autoři zachycují všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Publikace je určena studentům oboru ekonomie a managementu.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání. Nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů.

249 Kč
–15 %
Jak uspět při obchodním telefonování Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

495 Kč
–15 %
421 Kč
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING – moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji – důslednou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky. Staňte se novým hardsellerem a jedničkou mezi prodejci!

249 Kč
–15 %
212 Kč
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými – způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší. Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení – Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku – a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO – PRocess Maturity Orchestration.

299 Kč
–20 %
Základní princip
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Nejúspěšnější autor knih o osobním růstu Brian Tracy v této publikaci shrnul to nejdůležitější, k čemu za dlouhá léta práce s lidmi dospěl, a podává to, jak je u něj zvykem, čtivou, přehlednou a originální formou.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Získali jste svou první vedoucí pozici? Obáváte se prvních překážek a neúspěchů? Autorka této knihy vám nabízí spoustu rad a tipů, které vám pomohou při řízení týmu i sebe samých. Dozvíte se, jak lidi motivovat, jak si poradit s problematickými zaměstnanci, organizovat si svůj čas nebo plánovat porady.

649 Kč
–15 %
552 Kč
Ve světě i u nás dochází k masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Nové vydání knihy všechny tyto trendy reflektuje.

425 Kč
–15 %
362 Kč
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Výsledky vás překvapí a osvětlí každou oblast manažerské strategie a praxe.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář