Sociologie

Nejprodávanější

Příliš inteligentní na to být šťastný
339 Kč –10 %
Původně: 339 Kč  (–10 %)
305 Kč
Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole
329 Kč –15 %
Původně: 329 Kč  (–15 %)
280 Kč
Reflexivita v sociální práci s rodinami
249 Kč –15 %
Původně: 249 Kč  (–15 %)
212 Kč
Hrdinové kapitalistické práce
299 Kč –15 %
Hrdinové kapitalistické práce
Skladem (>3 ks)
50018
Původně: 299 Kč  (–15 %)
255 Kč
Sociologie životního způsobu
319 Kč –15 %
Sociologie životního způsobu
Skladem (>3 ks)
2730
Původně: 319 Kč  (–15 %)
272 Kč
Hrozba radikalizace
339 Kč –15 %
Původně: 339 Kč  (–15 %)
289 Kč
9 položek celkem
Sociologie  Klíčová témata a pojmy, 2., doplněné a aktualizované vydání
499 Kč –15 %
425 Kč
Říká se, že jednou z otázek nejvlastnějších lidskému druhu je přemýšlivá otázka proč. Existuje věda, které je nepochybující splývání s dobou a vůlí mocných programově protivné, která na mnohá „proč“ kriticky odpovídá a nová „proč“ s přirozenou potřebou další emancipace formuluje. Vydejte se s námi na úžasnou cestu za poznáním SOCIOLOGIE.
24048
Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole
329 Kč –15 %
280 Kč
Publikace se věnuje problematice (ne)úspěšnosti studentů na vysokých školách, a to zejména z pohledu sociálněpsychologického a osobnostního.
27083
Reflexivita v sociální práci s rodinami
249 Kč –15 %
212 Kč
Kniha přináší první ucelený a výzkumně podložený pohled na téma reflexivity v České republice a podpoří čtenáře ve vědomém využívání zplnomocňujících a efektivních přístupů v práci s klientem.
21043
Hrdinové kapitalistické práce
299 Kč –15 %
255 Kč
Kniha novinářky Saši Uhlové sestává z reportáží, které mapují podmínky v nízko placených profesích. Autorka postupně pracovala v prádelně, v drůbežárně, v supermarketu, v žiletkárně i třídírně odpadu. Jednotlivé reportáže jsou proloženy texty, jež mají přiblížit legislativní i organizační rámec zaměstnávání lidí ze sociálně slabých vrstev.
50018
Psychologické aspekty změn v české společnosti
375 Kč –15 %
319 Kč
Kniha shrnuje vývojové trendy a změny, které nastaly v naší společnosti na přelomu minulého a současného tisíciletí v různých oblastech a sférách života lidí (školství, zdravotnictví, rodina, zaměstnání, doprava apod.), a to z hlediska různých věkových skupin (děti, mladiství, senioři) a též specifických skupin populace (učitelé, rodiče, některé vybrané profese). Zaměřuje se na kontext dopadu změn na kvalitu života naší populace, zejména v aspektech životního stylu a péče o zdraví, dále na hodnotovou orientaci společnosti, na vztahy (zaměstnání a rodina, rodiče a děti, učitelé a žáci, zaměstnavatelé a zaměstnanci) a na výkon určitých profesí. Autoři charakterizují pozitiva změn i negativní dopady a srovnávají stávající stav v naší populaci se situací v zemích Evropské unie. Publikace je určena studentům psychologie, sociologie a ostatních humanitních oborů i odborníkům v praxi.
2158
Sociologie životního způsobu
319 Kč –15 %
272 Kč
Nahlédněte spolu s námi na společnost a na životní způsob z několika různých teoretických perspektiv. Renomovaná česká autorka, PhDr. Helena Kubátová, Ph.D., seznamuje čtenáře nejen s předmětem sociologie životního způsobu, ale věnuje se také teoriím a proměnám životního způsobu v souvislosti s modernizačními společenskými procesy. Řeší problém smyslu života na pozadí konzumního životního způsobu a zabývá se rozdíly mezi venkovským a městským životem. Způsob života vztahuje i k módě a luxusu a nezapomíná ani na mládež. Zaměřuje se na rozdíly mezi muži a ženami.
2730
Hrozba radikalizace
339 Kč –15 %
289 Kč
Publikace se věnuje aktuálním otázkám, které jsou prioritou vnitřní bezpečnosti většiny států světa, protože bezprostředně ohrožují obyvatelstvo i základní pilíře demokratické společnosti. Přibližuje čtenářům nové jevy a trendy, ale také příčiny rostoucího násilí, které akutně ohrožuje země EU a nejzákladnější lidské právo, tedy právo na život.
27541
Sociologie pro ekonomy a manažery
319 Kč –15 %
272 Kč
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.
3160
99% titulů skladem
Bezpečná platba
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení peněz
Možnost osobního odběru