Savoir-Vivre na obchodních cestách
.png?627f89fc)
.png?627f8bed)
.png?627f8a71)

.png?627f8985)
Detailní popis produktu
Jedním ze základních předpokladů úspěšného obchodu je navázání dobrých osobních vztahů s naším partnerem. Kniha je určena především těm, kteří přijíždějí do zahraničí z obchodních či služebních důvodů, užitečné informace zde však najde i zvídavější turista. Čtenář se seznámí se zvyklostmi a specifiky společenského chování v zemích, s kterými Česká republika přichází nejčastěji do obchodního a kulturního společenského styku. Kapitoly věnované jednotlivým zemím jsou tvořeny třemi skupinami otázek: historické a kulturní pozadí, organizační kultura a styl práce, etiketa. Základní znalosti o dané zemi, jejích dějinách, náboženství a řeči následují otázky jako jsou vyznávané hodnoty a zavedené normy jednání, metody řízení a rozhodování, organizace a průběh schůzek, styl vyjednávání atd. Třetí skupina je nejpodrobnější a pojednává o platných zásadách společenské hierarchie, zvláštnostech jmen a titulů, způsobu jakým se zdraví a vítá, významech znaků a gest, pravidlech pohostinnosti, či etiketě u stolu.
- Autor. Pernal Ewa
- Vyšlo: 2005/09
- Provedení: Měkká vazba, A5
- Stran: 242
- Vydavatel: EKOPRESS
- ISBN: 80-86119-59-9







Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní..








Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.