Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností Manuál pro start úspěšného obchodníka
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor je věnován i psychologii pro obchodníky a aplikované obchodní matematice a statistice, jejichž znalost obchodníkům pomůže v jejich každodenní práci. Praktické části jednotlivých kapitol jsou rozšířeny o inspirativní případové studie.Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání. Je určena jak začínajícím obchodníkům, kteří se s touto oblastí teprve seznamují, tak zkušeným obchodníkům, kteří si chtějí rozšířit své know-how o další, ucelené informace.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.37 kg |
Autor: | Říha David |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 216 |
Datum vydání: | 6.10.2021 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

249 Kč
–15 %
Jak uspět při obchodním telefonování Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

369 Kč
–15 %
Procesně řízená organizace
Skladem
(>3 ks)
314 Kč
Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelováníí", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ. Na trhu ojedinělá publikace se komplexně zabývá tzv. "business procesyy" a jejich funkcí v řízení firmy či jiné organizace, včetně vztahu této problematiky k základním infrastrukturám - organizačnímu a informačnímu systému firmy. Klíčovou částí knihy je autorsky originální metodika Informačního modelování organizací, díky níž čtenář získá komplexní vhled do problematiky analýzy business systému jako nutného základu pro potřebné procesní změny v organizaci. Specifická pozornost je též věnována zavádění procesního řízení v organizaci a dvěma základním infrastrukturám procesně řízené firmy - její organizaci a informačnímu systému. V příloze pak najdete aktuální přehled počítačových nástrojů modelování organizací (CASE/CABE).

229 Kč
–15 %
Prokoukněte své lidi Praktický průvodce řízením
Skladem
(>3 ks)
195 Kč
Knížka je určena všem, pro které je komunikace s lidmi důležitá. Naučte se motivovat své podřízené a kolegy, předcházejte zbytečným konfliktům. Zjistěte, jak co nejlépe pracovat s novými zaměstnanci a jak využít „protivníky“, kteří patří k odborníkům a s nimiž chcete spolupracovat.

299 Kč
–20 %
Jak se dostat do vyššího levelu
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Goldsmithova kniha je přínosem pro každého, kdo se chce dostat do dalšího levelu. Autor na jednoduchých praktických příkladech a situacích ukazuje na přístupy a chování, které výrazně oslabují nebo omezují vliv jinak velmi úspěšných, znalých a charismatických lídrů. Marshall Goldsmith působí jako kouč a pomáhá těm nejúspěšnějším manažerům dosáhnout žádoucí osobní změny, aby byli ještě lepší.

269 Kč
–15 %
11 manažerských hříchů Jak se manažeři připravují o kariéru, rozum, partnery a zábavu
Skladem
(>3 ks)
229 Kč
Jaké fatální chyby a manažerské hříchy mohou vzít půdu pod nohama i těm nejlepším manažerům a podnikatelům? Jak může manažer udělat sobě i ostatním z běžného pracovního dne peklo? Uznávaný autor vtipně a s velkou znalostí věci vrhá světlo na ty největší a nejčastější hříchy manažerů, kterých se při každodenní práci zas a znovu dopouštějí, a především konkrétně ukazuje, že to jde i jinak. Pojďte projít stránku za stránkou tuto jedinečnou knihu psanou s velkým nadhledem a obohaťte své dosavadní poznatky o mnoho zajímavých informací a příkladů z praxe. Získáte recept na úspěch, díky němuž se top manažeři a nejlepší podnikatelé dostanou na špici a udrží se na ni, a ještě si při tom užijí legraci.

375 Kč
–15 %
Organizační kultura a její změna
Skladem
(>3 ks)
319 Kč
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí, jak je možné kulturu organizace poznat a jakými nástroji ji lze utvářet a měnit. Kniha je opřena o nejnovější domácí i zahraniční literaturu a představuje systematické zpracování teoretických poznatků s vyústěním do nástinu jejich aplikace v manažerské a personalistické praxi. Čtenářům z řad manažerů, personalistů a studentů kurzů MBA poskytuje množství informací, které jim mohou pomoci budovat a měnit obsah kultury své organizace tak, aby v ní získali dlouhodobou konkurenční výhodu.

299 Kč
–15 %
Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Publikace řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například firmy chemického průmyslu, výrobci alkoholických a tabákových výrobků či firmy hazardního průmyslu.

375 Kč
–15 %
Kreativita a inovace v organizaci
Skladem
(>3 ks)
319 Kč
Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.

349 Kč
–15 %
Výrobní a logistické procesy v podnikání
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Kniha zkušených autorů se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy v digitalizovaném prostředí. Je určena manažerům a podnikatelům malých a středních firem v průmyslových odvětvích a studentům vysokých škol.

399 Kč
–20 %
Finanční inteligence pro manažery
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Od manažerů se očekává, že budou sebevědomě ovládat finanční data a používat je. Někteří ovšem mohou mít s porozuměním těmto číslům problém a mohou mylně finanční data uctívat, místo aby je zpochybňovali a napadali. Kniha je určená především manažerům a majitelům podniků. Vysvětluje základy financí způsobem přístupným všem, a pomůže tak porozumět tokům peněz ve firmě a jejich vlivu na chod podnikání.

329 Kč
–20 %
Efektivní řízení kvality
Vyprodáno
264 Kč
Průvodce správným fungováním v managementu kvality. Publikace je na českém trhu unikátní: obsahuje souhrnné informace o systémech řízení, příklady ze skutečných firem i návrhy správných řešení. Na jednom místě čtenář najde nejběžněji používané, v praxi vyzkoušené metody a aktuální požadavky pro systémové normy. Dozví se, jak metody kvalitně aplikovat, jak zvýšit efektivitu a snížit nákladovost vybudovaného systému.

429 Kč
–15 %
Podnikové informační systémy Podnik v informační společnosti - 3., aktualizované a doplněné vydání
Skladem
(>3 ks)
365 Kč
Třetí, výrazně přepracované a aktualizované vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků. Autoři přibližují aktuální rysy a trendy informační společnosti s ohledem na nové ekonomické podmínky a požadavky vyplývající z nároků na udržitelnost. Zcela netradičním způsobem jsou v knize do oblasti podnikových IS aplikovány principy a nástroje TOC (Theory of Constraint), a to s ohledem na efektivnost IS, jejich inovace, řešení projektů a dosažení "businesss" přínosů IS v podnicích. Autoři aplikují praktické zkušenosti z podniků a podklady získané vlastními průzkumy. Jedním z důležitých rysů knihy je integrované využití nových ICT technologií, konkrétně internetu, jejichž prostřednictvím může čtenář nalézt v případě zájmu řadu dalších detailnějších a zejména aktualizovaných informací. Kniha je určena manažerům a specialistům z firemní praxe, konzultantům a studentům.

249 Kč
–15 %
Jak prodávat, aby od vás kupovali Průvodce úspěšného obchodníka
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Jak se pozitivně odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Získejte jednoduchý, v praxi mnohokrát osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu.

299 Kč
–15 %
Podniková informatika Počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi - 3., aktualizované vydání
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Kniha je komplexním přehledem technologií a aplikací, které se používají ve firmách. Autoři představují moderní informační a komunikační technologie, věnují se správě dat v podnicích a osobní informatice. Nové vydání je aktualizováno v souvislosti s vývojem v jednotlivých oblastech. Je určeno manažerům, uživatelů IT i studentům VŠ.

999 Kč
–15 %
Management
Skladem
(>3 ks)
850 Kč
Kompetentní publikace pro manažerskou praxi a vynikající vysokoškolská učebnice je rozdělena do čtyř základních částí: Management a prostředí, Řídící funkce a organizace (plánování, organizování, kontrolování), Řízení lidí (motivace, vedení, řízení pracovních skupin, komunikace a vyjednávání, řízení lidských zdrojů organizační změny) a Řízení procesů (produkční a operační management, plánování produkce a řízení zásob, řízení informací pro rozhodování). V samostatných kapitolách páté části se autoři zabývají principy podnikání a budováním manažerské kariéry. Text doplňují případové studie.

299 Kč
–20 %
Základní princip
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Nejúspěšnější autor knih o osobním růstu Brian Tracy v této publikaci shrnul to nejdůležitější, k čemu za dlouhá léta práce s lidmi dospěl, a podává to, jak je u něj zvykem, čtivou, přehlednou a originální formou.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář