Prokoukněte své lidi Praktický průvodce řízením
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Všichni bychom rádi druhé „prokoukli“. Jak dlouho nám trvá, než poznáme, kdo to s námi myslí dobře a kdo nám chce škodit? Kolik času nám zabere, než zjistíme, na koho se můžeme spolehnout a kdo nám „vrazí kudlu do zad“? Říkáme si: „Jak jsem mohl být tak slepý? Copak jsem to neviděl?“ Po bitvě je každý generál. Právě proto není špatné, naučit se lépe poznat lidskou povahu. Využijte osvědčených technik pro řízení lidí a zamyslete se spolu s autorkou nad svým týmem, a zejména jeho klíčovými lidmi. Zvažte, jak efektivně pracovat s těmi, které potřebujete, ale v práci vás štvou a chovají se jako „rozbušky“. Zjistěte, jak vycházet s týmem, který je „zaběhlý“ a vy do něj přicházíte jako jeho nový šéf. Zajímá vás, jak pracovat s novou generací a jak vyjít se zkušenými „kozáky“? Záměrem této publikace je připravit vás na nejčastější situace, které vás mohou v souvislosti s vedením lidí a týmů zlomit nebo naopak posunout vpřed. Cílem autorky je používat to, „co funguje“, a proto vychází z osvědčených postupů a doporučení úspěšných kolegů a kolegyň. Jak sama uvádí: „Za dobu své dosavadní praxe jsem se potkala s řadou podnikatelů, ředitelů firem, vyšších bankovních úředníků, lékařů, manažerů i mistrů z výroby. Mám proto možnost předložit vám něco z jejich zkušeností a zobecnit poznatky, s nimiž se potkáváte každodenně i vy. Jsem si jistá, že tato knížka pro vás bude dobrým návodem pro práci s lidmi. Přeji vám, aby se pro vás stala bedekrem pro většinu situací, s nimiž se potkáváte.“
Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.24 kg |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 136 |
Datum vydání: | 26.8.2016 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

269 Kč
–15 %
229 Kč
Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně? Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží? Většina začínajících, ale i zkušenějších manažerů odpoví intuitivně ano. Nepotěšíme vás, není to pravda! Jde o typické slepé uličky řízení, na které by se měla pověsit cedulka: Tudy cesta nevede!

449 Kč
–15 %
Nápady pro život a byznys Paretovo pravidlo 80/20 v praxi
Skladem
(>3 ks)
382 Kč
Proč vítěz bere vše? Proč mají někteří lidé tolik bohatství, slávy a vlivu? Jak mohu já vést plnohodnotný a šťastný život? Odpověď je jednoduchá: Uplatňovat důsledně Paretovo pravidlo a využívat synergie. Všude okolo nás jsou malé příčiny s velkými následky. Naučte se je vidět a uplatňovat je. Získáte zdraví, oblibu, úspěch, pocit naplnění.

590 Kč
–10 %
Management - Základy, přístupy, soudobé trendy
Skladem
(>3 ks)
531 Kč
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní..

569 Kč
–15 %
Tvorba strategie a strategické plánování Teorie a praxe - 2., aktualizované a doplněné vydání
Skladem
(>3 ks)
484 Kč
Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu.

399 Kč
–20 %
Odprezentuj
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem.
Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady.

349 Kč
–15 %
Rodinné firmy na rozcestí Jak postupovat při nástupnictví, dědictví a udržení rodinné soudržnosti
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Jak úspěšně předat rodinné bohatství další generaci? Jak zachovat lidský a intelektuální kapitál rodiny? Kniha poskytuje jasné odpovědi na důležité otázky spojené s rodinným podnikáním.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání. Nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů.

590 Kč
–15 %
502 Kč
Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ale například i ve veřejné sféře a ve sféře neziskové. Zdůrazňuje, že příprava na krizové situace a prevence jsou tím, co rozhoduje o úspěchu či o přežití. V publikaci se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských i nepodnikatelských a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení. Oproti předchozímu vydání je kniha aktualizována s ohledem na nový občanský zákoník a další právní předpisy, včetně návrhu zákona o kybernetickém nebezpečí. Zcela nově se zabývá problematikou řízení rizik v orgánech veřejné moci a věnuje se rizikům, která plynou z využívání evropských strukturálních fondů. Srozumitelný a výborně strukturovaný výklad je doplněn řadou názorných schémat a příkladů.

259 Kč
–15 %
221 Kč
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.

299 Kč
–20 %
Vedení v krizi
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Může se nám zdát, že jedna krize střídá druhou, ale bez ohledu na to, co se děje okolo nás, musíme vycházet se zaměstnanci a pracovat. Jak zvládnout lidi v krizovém období? Jak je motivovat? Co dělat, když panikaří? Jak je usměrnit? V této knize najdete zkušenosti manažerů a vedoucích pracovníků, jež se nám osvědčily v průběhu posledních krizí a které jsou použitelné i v dnešní době. Přehledně, systematicky a k věci.

329 Kč
–15 %
280 Kč
Publikace je určená studentům vysokých škol zejména přírodovědného, technického a ekonomického zaměření a všem zájemcům o základy matematické analýzy a lineární algebry. Obsahuje řadu řešených matematických úloh a aplikací v přírodních a technických vědách.

299 Kč
–15 %
Vedení lidí, týmů a firem Praktický atlas managementu – 5., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Páté vydání dnes již klasického díla o managementu přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí.

298 Kč
–15 %
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
254 Kč
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky. Nové vydání je rozšířeno o část věnovanou rozvojovým rozhovorům, novým tipům a ukázkám dalších rozhovorů.

299 Kč
–15 %
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

299 Kč
–15 %
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku, pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow nebo pochopili problematiku řízení nákupu? Autoři na mnoha příkladech vysvětlují klíčové oblasti podnikové ekonomiky a přináší komplexní a zároveň srozumitelný vhled do jejích nejdůležitějších oblastí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář