Příběh studia Pixar
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Když Steva Jobse propustili začátkem 90. let 20. století z Applu, koupil prakticky neznámou grafickou společnost Pixar. Aniž by ho osobně znal, zavolal jednoho dne mladému právníkovu s diplomem z Harvard – Lawrenci Levymu. Přesvědčil ho, aby mu pomohl postavit Pixar na nohy. Levy však firmu najde na pokraji bankrotu. Až poté, co mu její zaměstnanci pustí pár záběrů ze vznikajícího Příběhu hraček, rozhodně se pracovní nabídku přijmout. Kniha Příběh studia Pixar popisuje, co všechno dělo dál, a přináší dlouhou řadu naprosto nových informací, které s jedním z největších úspěchů z dějinách Hollywoodu souvisejí. Příběh studia Pixar se odehrává střídavě na burze v Silicon Valley, v hollywoodské továrně na sny, v sídle společnosti Disney, v advokátních kancelářích i investičních bankách. Zároveň je portrétem přátelství dvou mužů, trvajícím až do chvíle smrti jednoho z nich.Doplňkové parametry
Kategorie: | Ekonomie, Finance a Podnikání |
---|---|
Datum vydání: | 2020-03-31 |
Podtitul: | Jak jsem se Stevem Jobsem přepsal dějiny filmu |
Typ: | Kniha |
Autor: | Lawrence Levy |
Vydavatelství: | XYZ |
Počet stran: | 328 |
Vazba: | měkké desky z kartonu |
Release: | 1 |
Jazyk: | čeština |

449 Kč
–20 %
Pozitivní leader
Skladem
(>3 ks)
360 Kč
Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak dosáhnout vytyčených výsledků a přitom si zachovat rovnováhu mezi úspěchem a štěstím. Zjistěte, jak se zbavit stresu a negativismu a odemkněte potenciál u sebe i u lidí, kteří vás obklopují.

269 Kč
–15 %
Průvodcovské činnosti
Skladem
(>3 ks)
229 Kč
Zcela nová, prakticky zaměřená a na našem trhu ojedinělá publikace je určena průvodcům, podnikatelům a pracovníkům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a studentům odborných škol zaměřených na cestovní ruch a průvodcovské služby.

299 Kč
–15 %
Hodnocení plánů a projektů mobility Průvodce pro správnou evaluaci opatření a strategií udržitelné městské mobility
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Kniha nabízí charakteristiku jednotlivých druhů evaluace nástrojů městské mobility a popisuje jejich hlavní postupy.

329 Kč
–20 %
Jan Kraus: Můj soukromý buzynes
Skladem
(>3 ks)
264 Kč
Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do života. Buď proto, že nebylo na živobytí, nebo proto, že padl komunismus. Pokaždé mi výrazně změnil život. Byznys nejsou jen příjmy, výdaje, zisky atd. Ale především příběh, který chodí s ním.

249 Kč
–15 %
Motivace a odměňování pracovníků Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Jsou vaši zaměstnanci málo výkonní a iniciativní? Chcete je motivovat, ale nevíte jak? Zkušený autor vám v knize poradí, jak kombinovat finanční a nefinanční motivaci, zda lépe funguje pozitivní či negativní motivace, jak posílit ducha celého týmu a jaké jsou nejčastější motivační chyby vedoucích.

299 Kč
–20 %
Protijed
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Dá se žít spokojeně i ve světě, který vůbec nemáme pod kontrolou? Protijed přináší originální přístup k osobnímu rozvoji - konečně pochopíte, že koncept štěstí je fatální omyl. Co to je štěstí? Oliveru Burkemanovi došlo, po letech strávených rozhovory s psychology, filozofy i buddhisty, že se všichni shodují v jednom: POŘÁD SE HONÍME ZA ŠTĚSTÍM, A PRÁVĚ KVŮLI TOMU SE CÍTÍME TAK MIZERNĚ. Abychom byli opravdu šťastní, možná musíme být ochotní prožívat více negativních emocí nebo před nimi aspoň neutíkat.

549 Kč
–30 %
Proti proudu
Skladem
(1 ks)
384 Kč
Co je to dobrý život a jak si ho pro sebe vytvořit? Dan Tržil, autor podcastu Proti Proudu, hledá odpovědi s českými osobnostmi, které se nebály vybočit z bezpečných hranic mainstreamu. V originálním průvodci kromě rozhovorů najdete i nadčasové úvahy ze sféry seberozvoje, financí, vzdělávání nebo vztahů. Každou z těchto oblastí můžete nastavit tak, abyste dosáhli svých cílů – tak se nechte inspirovat a jděte za tím, co má v životě skutečnou hodnotu!

249 Kč
–15 %
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.

399 Kč
–10 %
Bydlení a bytová politika
Skladem
(>3 ks)
359 Kč
Předkládaná kniha je první ucelenou českou publikací, která je zaměřena na současnou situaci v oblasti bydlení a bytové politiky především v České republice. Úvodní část se věnuje hlavním specifikám bydlení s jejich ekonomickými a sociálními souvislostmi, funkcím státu v podpoře bydlení a všeobecně užívaným nástrojům bytové politiky včetně sociálního bydlení.

319 Kč
–15 %
272 Kč
Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, jež chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této monografii dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, aby více a lépe přispívalo k rozvoji jednotlivců, týmů, organizačních jednotek a celého podniku. Majitelům firem a manažerům kniha pomůže při rozhodování o investicích do lidského kapitálu a při navrhování rozvojových vzdělávacích projektů. Nové vydání je doplněno o problematiku intelektuálního, sociálního a strukturálního kapitálu a efektivní využívání lidského kapitálu. Autoři se nově zabývají vzděláváním jako nástrojem v řízení talentů (talent management) nebo investicemi do lidského kapitálu a jejich vlivem na konkurenceschopnost firmy. Kniha nabízí nejaktuálnější myšlenky a přístupy pro stanovení potřeb vzdělávání a pro návrh, realizaci a vyhodnocování vzdělávacích aktivit. Je určena zejména manažerům, personalistům, trenérům, lektorům a majitelům firem.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem. Nové vydání je kompletně aktualizované a rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací.

849 Kč
–20 %
680 Kč
Cílem knihy je pomoci nejširší veřejnosti porozumět logice mezinárodních standardů účetního výkaznictví a usnadnit výkladem i praktickými příklady studium i následnou aplikace těchto standardů v praxi.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší poznání osobnosti manažera (koučovaného), vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Tento přístup hledá příčiny současného stavu také v minulosti a propojuje nevědomé jednání s budoucími plány a vizemi.

399 Kč
–20 %
Superzákazník
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Autor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv. superzákazníků. Jsou to ti, kteří vaše produkty milují, kteří bez nich neumějí žít. A tato kniha vám pomůže takové zákazníky najít.

249 Kč
–15 %
212 Kč
Co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace? Již třetí vydání praktické příručky se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář