Praktický právní průvodce pro neziskové organizace podle nového občanského zákoníku
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům a marketérům. Je zpracována podle nového občanského zákoníku.Autor, který je zkušeným právníkem v oblasti neziskového sektoru, se v knize věnuje hlavním oblastem, jež neziskovky po právní stránce řeší: právní úpravě neziskových organizací, zejména právním formám, pravomocem a odpovědnosti, zakládání neziskových organizací a jejich orgánům, dále právní úpravě fundraisingových nástrojů, a nakonec hlavním právním vztahům a smlouvám se zaměstnanci, dobrovolníky, dárci, sponzory a třetími stranami.
Výklad doprovází příklady a v případě smluv i jednoduché vzory.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ekonomie, Finance a Podnikání |
---|---|
Hmotnost: | 0.28 kg |
Autor: | Vít Petr |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 160 |
Datum vydání: | 5.5.2015 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

1 190 Kč
–20 %
Makroekonomie
Skladem
(>3 ks)
952 Kč
Učebnice makroekonomie předních českých pedagogů Vysoké školy ekonomické v Praze přináší systematický výklad teorií, které vysvětlují příčiny i důsledky makroekonomických procesů.

249 Kč
–15 %
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.

249 Kč
–15 %
212 Kč
Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost. Autoři vycházejí z českých i zahraničních zkušeností a představují tzv. „best practice“.

249 Kč
–15 %
212 Kč
Co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace? Již třetí vydání praktické příručky se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší poznání osobnosti manažera (koučovaného), vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Tento přístup hledá příčiny současného stavu také v minulosti a propojuje nevědomé jednání s budoucími plány a vizemi.

299 Kč
–15 %
Hodnocení plánů a projektů mobility Průvodce pro správnou evaluaci opatření a strategií udržitelné městské mobility
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Kniha nabízí charakteristiku jednotlivých druhů evaluace nástrojů městské mobility a popisuje jejich hlavní postupy.

399 Kč
–20 %
Superzákazník
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Autor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv. superzákazníků. Jsou to ti, kteří vaše produkty milují, kteří bez nich neumějí žít. A tato kniha vám pomůže takové zákazníky najít.

499 Kč
–20 %
Budování úspěšných týmů
Skladem
(>3 ks)
400 Kč
Někdejší prezident Microsoftu v Evropě, kouč úspěšných manažerů i sportovců Jan Mühlfeit a bývalý kapitán české basketbalové reprezentace a konzultant v oblasti leadershipu Pavel Pumprla spojili síly. Odhalte s nimi tajemství úspěšných týmů! Jak dosáhnout všech svých cílů i za ztížených podmínek? A v čem spočívá hlavní role lídra? S řadou neocenitelných tipů z praxe najdete přitažlivou vizi právě pro svůj tým a využijete talentu svých svěřenců naplno.

229 Kč
–15 %
Testy pro personální práci Jak je správně vytvářet a používat
Skladem
(>3 ks)
195 Kč
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace vyplňující mezeru v oblasti personální diagnostiky na našem trhu. V knize naleznete nejen popisy jednotlivých diagnostických metod, ale také návod, jak v široké nabídce rozpoznat metody skutečně kvalitní, a dokonce jak si vlastní testovou metodu vytvořit!

349 Kč
–20 %
Příběh studia Pixar
Skladem
(>3 ks)
280 Kč
Animované filmy Příběh hraček, Hledá se Nemo, Úžasňákovi nebo Auta znají nejen děti, ale i jejich rodiče po celém světě. Za všemi stojí studio Pixar, jehož majitelem byl dlouhá léta legendární Steve Jobs. O obrovský úspěch Pixaru se zasloužil i jeho někdejší finanční ředitel Lawrence Levy. Ve své knize podrobně popisuje jak vznik legendárních filmů, tak nelehké začátky celé společnosti.

249 Kč
–15 %
Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se věnuje využití tzv. nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na vytváření pracovních míst, výběr, hodnocení, odměňování, vzdělávání i péči o zaměstnance. Kniha přináší inspiraci všem organizacím, které se chtějí stát úspěšnými zaměstnavateli.

319 Kč
–15 %
272 Kč
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.

289 Kč
–15 %
Management kvality služeb v cestovním ruchu Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
Skladem
(>3 ks)
246 Kč
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem. Nové vydání je kompletně aktualizované a rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací.

389 Kč
–15 %
Svoboda volby
Skladem
(>3 ks)
331 Kč
Bestseller laureáta Nobelovy ceny za ekonomii M. Friedmana a jeho ženy ukazuje, jak byrokracie, mrhání veřejnými prostředky, inflace a složité zákony dusí ekonomický růst a omezují svobodu jednotlivce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář