Pracovní právo pro neprávníky rozbory vybraných ustanovení, praktická aplikace, vzory a příklady

329 Kč –15 %
Pracovní právo pro neprávníky
329 Kč –15 % 280 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Publikace je určena manažerům jak podnikatelských, tak i ostatních subjektů (neziskových a příspěvkových organizací), kteří v rámci své vedoucí praxe řídí lidské zdroje. Čtenář by v této knize měl najít odpovědi na své dotazy týkající se problematiky směřující právě k aplikaci jednotlivých zákonů především z pohledu zaměstnavatele. Stěžejními tématy v rámci publikace budou rozbory problematiky ustanovení, které činí v praxi problémy, nebo z jejich aplikace plynou rizika zaměstnavatele. Publikace bude respektovat strukturu rozebíraných zákonů, zaujímat k nim osvědčená a prověřená stanoviska, doporučení, vzory, praktické rozbory judikátů. Není však účelem publikace poskytnout čtenáři plnou citaci zákona s komentářem.Předností publikace je maximální provázanost teoretických východisek s bohatou manažerskou a lektorskou praxí autora a zároveň se zkušenostmi uplatnění těchto jak teoretických, tak i praktických poznatků v rámci jednotlivých typů organizací a na jednotlivých stupních řízení.

Detailní informace

99% titulů skladem
Bezpečná platba