Nemluv! Naslouchej!
.png?627f89fc)
.png?627f8bed)
.png?627f8a71)

.png?627f8985)
Detailní popis produktu
Jestliže jste v pozici kdy musíte správně formulovat své ideje a představy, dosáhnout skrze jejich pochopení společných cílů, pak se stává vynikající komunikace klíčovym aspektem vašeho úspěchu. Tato kniha obsahuje poznání a zkušenosti předních expertů a manažerů z obchodních a akademických kruhů o takových tématech jako jsou:
Jaké jsou vaše komunikační dovednosti, jak vzniká charisma, způsoby čtení a psaní - email, textovky, web, kdy a jak poslouchat, kdy a jak mluvit, nástroje poslouchání a mluvení, první dojem, řeč těla, kultura projevu, plánování a stanovení cílů a úkolů, způsoby jejich dosažení.
Kniha překvapivě odhaluje, že přes rozvoj a vliv nových technoloogií, které změnily komunikační kanály zůstávájí základní principy komunikace po generace stejné. Autoři uvádí příklady z praxe manažerů předních společností o tom jak správně komunikovat, jak využívat v podmínkách nových technologií nové komunikační kanály jako jsou e-maily, psaní textovek atd. Nemluv! Naslouchej! přináší každému kdo musí komunikovat se svými kolegy na pracovišti, vyjednávat s obchodními partnery, nebo jen žádat o zvýšení mzdy, způsoby a návody jak přimět ostatní, aby vás vyslechli a věnovali pozornost právě vašemu názoru.
- Autor: Theobald Theo, Cooper Cary
- Vyšlo: 2006/09
- Provedení: Měkká vazba, A5
- Stran: 181
- Vydavatel: EKOPRESS
- ISBN: 80-86929-10-8

Co je to krize? Co lidé v krizi prožívají? Kdo,...

Druhý díl základní učebnice pro obor sociální...

Držíte v rukou toho nejlepšího rádce pro práci...

V dnešní době je stále aktuálnější seznámit...

Jak říkat "nee" bez pocitu viny? Jak požádat o...

Kniha se věnuje jednomu z nejslavnějších...

Stres je všudypřítomný a jeho častým důsledkem...

Zkušený partnerský poradce s humorem a...

Publikace se věnuje základním otázkám vzniku a...

Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v...

Psychologie citlivě reaguje na předmět svého...

Většina psychologických příruček o manželství...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.