Marketing 6. vydání
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části se seznámíte se základními pojmy a koncepcemi marketingu, marketingovým procesem a strategickým plánováním. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací a nákupnímu chování spotřebitelů a organizací. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing, vývoj nových produktů a jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.Doplňkové parametry
Kategorie: | Marketing |
---|---|
Hmotnost: | 1.26 kg |
Autor: | Gary Armstrong, Philip Kotler |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 864 |
Datum vydání: | 18.11.2003 |
Vazba: | Pevná šitá vazba |

298 Kč
–15 %
Základy marketingu 2., přepracované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
254 Kč
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.

249 Kč
–15 %
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!

399 Kč
–20 %
Internetový marketing s YouTube
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? K zahájení marketingu a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Tento průvodce vás vybaví obojím. Poskytne vám cenné informace a zaručené návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu. A to s minimálním rozpočtem.

359 Kč
–15 %
Od nápadu k úspěchu Jak nadchnout lidi pro své myšlenky
Skladem
(>3 ks)
306 Kč
Jestliže máte nápad tak dobrý, že by dokázal změnit něčí život, trh, nebo dokonce celý svět, ale ostatní si ho pořád ještě nějak nevšimli, pak je tato kniha přesně pro vás!

349 Kč
–15 %
Marketingový výzkum Postupy, metody, trendy
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.

495 Kč
–15 %
Strategický marketing Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
421 Kč
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

369 Kč
–15 %
Marketing v cestovním ruchu Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
314 Kč
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Css". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

289 Kč
–15 %
Jak psát reklamní text 4., aktualizované a doplněné vydání
Skladem
(>3 ks)
246 Kč
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.

349 Kč
–15 %
Marketingový plán na jednu stránku Nejrychlejší cesta k penězům
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.

499 Kč
–15 %
Marketingová komunikace v místě prodeje POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání
Skladem
(>3 ks)
425 Kč
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář