Management zákaznických řešení Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.25 kg |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 128 |
Datum vydání: | 15.5.2017 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

590 Kč
–10 %
Management - Základy, přístupy, soudobé trendy
Skladem
(1 ks)
531 Kč
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní..

249 Kč
–15 %
212 Kč
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi.

249 Kč
–15 %
Telemarketing v praxi Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu.

469 Kč
–15 %
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last
Skladem
(>3 ks)
399 Kč
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních.

399 Kč
–20 %
Finanční inteligence pro manažery
Skladem
(>3 ks)
320 Kč
Od manažerů se očekává, že budou sebevědomě ovládat finanční data a používat je. Někteří ovšem mohou mít s porozuměním těmto číslům problém a mohou mylně finanční data uctívat, místo aby je zpochybňovali a napadali. Kniha je určená především manažerům a majitelům podniků. Vysvětluje základy financí způsobem přístupným všem, a pomůže tak porozumět tokům peněz ve firmě a jejich vlivu na chod podnikání.

199 Kč
–15 %
Koučování Kdy, jak a proč, 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
170 Kč
S koučováním se takříkajíc "roztrhl pytell". Koučuje se vedení zaměstnanců, rozvoj učitelů, výchova dětí, prodejní výsledky, sport, vyváženost "rodina-prácee", a dokonce i sex. Koučovat můžeme svého šéfa, kolegy, zaměstnance, manžela, děti i sami sebe. Nemůžeme se proto ani divit, že když se řekne kouč, tak hodně lidí zpozorní: "Kouč - aha, to je ten ‚chytrákk', co nám nic neřekne, pořád se nás bude ptát a nakonec za to chce zaplatit??"Koučování není všelék, ale je dobré si uvědomit, že se jedná o účinný způsob řízení, který nám může hodně pomoci. Stačí jen uplatňovat jej na správných místech a u správných lidí. Inspirujte se proto v právě aktualizované a doplněné knize Koučování - kdy, jak a proč. Obohatí váš rejstřík práce s lidmi, pochopíte díky ní hlavní principy koučování a naučí vás naplňovat je v každodenní praxi. Přejeme vám mnoho úspěchů při praktickém koučování a řízení.

469 Kč
–15 %
399 Kč
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.

249 Kč
–15 %
Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená.

329 Kč
–15 %
280 Kč
Publikace je určená studentům vysokých škol zejména přírodovědného, technického a ekonomického zaměření a všem zájemcům o základy matematické analýzy a lineární algebry. Obsahuje řadu řešených matematických úloh a aplikací v přírodních a technických vědách.

349 Kč
–15 %
Diagnostika a vitalizace firem a organizací Teorie vitality v podnikatelské a manažerské praxi
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu.

375 Kč
–15 %
Kreativita a inovace v organizaci
Skladem
(>3 ks)
319 Kč
Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.

349 Kč
–15 %
297 Kč
Získali jste svou první vedoucí pozici? Obáváte se prvních překážek a neúspěchů? Autorka této knihy vám nabízí spoustu rad a tipů, které vám pomohou při řízení týmu i sebe samých. Dozvíte se, jak lidi motivovat, jak si poradit s problematickými zaměstnanci, organizovat si svůj čas nebo plánovat porady.

375 Kč
–15 %
Organizační kultura a její změna
Skladem
(>3 ks)
319 Kč
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí, jak je možné kulturu organizace poznat a jakými nástroji ji lze utvářet a měnit. Kniha je opřena o nejnovější domácí i zahraniční literaturu a představuje systematické zpracování teoretických poznatků s vyústěním do nástinu jejich aplikace v manažerské a personalistické praxi. Čtenářům z řad manažerů, personalistů a studentů kurzů MBA poskytuje množství informací, které jim mohou pomoci budovat a měnit obsah kultury své organizace tak, aby v ní získali dlouhodobou konkurenční výhodu.

449 Kč
–15 %
Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu Komplexně, prakticky a dle světové praxe
Skladem
(>3 ks)
382 Kč
Kniha komplexně mapuje tzv. agilní přístupy vývoje produktu, řízení projektu apod. od kořenů, tedy jak a kde tyto přístupy a principy vlastně vznikly až po nejnovější techniky, metody a postupy. Vše je vysvětleno ve vazbách, kontextu, demonstrováno na příkladech a podáno maximálně srozumitelně tak, aby čtenář pochopil, jak to vše celé funguje.

429 Kč
–15 %
Firmy, které se rozhodly být skvělé
Skladem
(>3 ks)
365 Kč
Po řadě úspěšných bestsellerů přichází Jim Collins s knihou pokládající otázku, proč některé firmy v nejistých časech a chaosu prosperují, zatímco jiné strádají. Na základě devítiletého výzkumu představují autoři principy budování firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář