Management kvality služeb v cestovním ruchu Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

289 Kč –14 %
Management kvality služeb v cestovním ruchu
289 Kč –14 % 249 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Detailní informace

99% titulů skladem
Bezpečná platba
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení peněz
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.

Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.

Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomie, Finance a Podnikání
Hmotnost: 0.34 kg
Autor: Rašovská Ida, Ryglová Kateřina
Autor: Rašovská Ida, Ryglová Kateřina
Formát: 167×240
Počet stran: 192
Datum vydání: 19.9.2017
Vazba: Brožovaná vazba
Jazyk: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: