Važení zakazníci, od 5.8 do 28.8 máme dovolenout. Všechny objednávky budou odeslány po 28.8. Děkujeme za pochopení.

Management cestovních kanceláří a agentur

279 Kč –13 %
737515 600 0 fit
279 Kč –13 % 240 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních…

Detailní informace

99% titulů skladem
99% titulů skladem
Bezpečná platba
Bezpečná platba
Doručení do 3 dnů
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení pěněz
Garance vrácení peněz
Možnost osobního vyzvednutí
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management
Hmotnost: 0.38 kg
Autor: Palatková Monika, Mráčková Eva, Kittner Milan, Kašťák Ondřej, Šesták Josef
Nakladatel: Grada
Počet stran: 224
Datum vydání: 13.12.2012
ISBN: 978-80-247-3751-5
Formát: 167×240
Vazba: Brožovaná vazba
Jazyk: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: