Ekonomika turismu Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání

299 Kč –14 %
736433 600 0 fit
299 Kč –14 % 258 Kč
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení
Publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem. Nové vydání je kompletně aktualizované a rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací.

Detailní informace

99% titulů skladem
Bezpečná platba
Doručení do 3 pracovních dnů
Garance vrácení peněz
Možnost osobního odběru

Detailní popis produktu

První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomie, Finance a Podnikání
Hmotnost: 0.44 kg
Autor: Palatková Monika, Zichová Jitka
Autor: Palatková Monika, Zichová Jitka
Formát: 167×240
Počet stran: 264
Datum vydání: 19.6.2014
Vazba: Brožovaná vazba
Jazyk: CZ

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: