40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu a jak se jim vyhnout
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně?Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží?
Měly by se organizace řídit zásadami „nejlepší praxe“?
Povede zvýšení mezd k vyšší motivaci pracovníků?
Podporuje „teambuilding“ týmovou práci?
Většina začínajících, ale i zkušenějších manažerů odpoví intuitivně ano. Nepotěšíme vás, není to pravda! Jde o typické slepé uličky řízení, na které by se měla pověsit cedulka:
Tudy cesta nevede!
Zkušený poradce a autor řady knih vám odkryje čtyřicet nejčastějších mýtů, kterým manažeři a organizace podléhají, a ukáže vám, jak se věci opravdu mají a jak postupovat při vedení lidí a firem správně. Čtivá a praktická knížka je určena jak začínajícím, tak i zkušenějším manažerům, vedoucím týmů a studentům managementu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.25 kg |
Formát: | 144×207 |
Počet stran: | 192 |
Datum vydání: | 13.11.2017 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

569 Kč
–15 %
Tvorba strategie a strategické plánování Teorie a praxe - 2., aktualizované a doplněné vydání
Skladem
(>3 ks)
484 Kč
Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu.

389 Kč
–15 %
Jak se stát lídrem, pro kterého lidé rádi pracují
Skladem
(>3 ks)
331 Kč
Autor vedl stovky rozhovorů se zaměstnanci různých firem, aby zjistil, co je pro ně důležité, co je ve firmě drží, naplňuje, co nesnášejí apod. A se svými poznatky a tipy se neváhá podělit se všemi lídry, kteří chtějí pochopit, co musejí ve firmě nebo u sebe změnit, aby své zaměstnance udrželi a získali co nejvíce z jejich potenciálu.

249 Kč
–15 %
Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená.

229 Kč
–15 %
195 Kč
Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede? Zjistíte, proč lidé odcházejí, kdy a jak fungují peníze, jaký způsob vedení a jaké prostředí zaměstnance udrží i proč tolik záleží na předávání informací zaměstnancům.

349 Kč
–15 %
Rodinné firmy na rozcestí Jak postupovat při nástupnictví, dědictví a udržení rodinné soudržnosti
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Jak úspěšně předat rodinné bohatství další generaci? Jak zachovat lidský a intelektuální kapitál rodiny? Kniha poskytuje jasné odpovědi na důležité otázky spojené s rodinným podnikáním.

299 Kč
–20 %
Jak se dostat do vyššího levelu
Skladem
(>3 ks)
240 Kč
Goldsmithova kniha je přínosem pro každého, kdo se chce dostat do dalšího levelu. Autor na jednoduchých praktických příkladech a situacích ukazuje na přístupy a chování, které výrazně oslabují nebo omezují vliv jinak velmi úspěšných, znalých a charismatických lídrů. Marshall Goldsmith působí jako kouč a pomáhá těm nejúspěšnějším manažerům dosáhnout žádoucí osobní změny, aby byli ještě lepší.

249 Kč
–15 %
Telemarketing v praxi Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu.

299 Kč
–15 %
Vedení lidí, týmů a firem Praktický atlas managementu – 5., aktualizované a rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Páté vydání dnes již klasického díla o managementu přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí.

199 Kč
–15 %
Tajemství motivace Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali – 3., rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
170 Kč
Potřebujete, aby lidé kolem vás dělali to, co od nich očekáváte? Návod naleznete v této knize. Odhalí vám univerzálně platná pravidla motivace včetně jejích vnitřních i vnějších vlivů a také to, v jaké situaci které vlivy dominují, a poznáte, jak fungují vztahy mezi různými motivačními typy lidí.

369 Kč
–15 %
Procesně řízená organizace
Skladem
(>3 ks)
314 Kč
Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelováníí", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ. Na trhu ojedinělá publikace se komplexně zabývá tzv. "business procesyy" a jejich funkcí v řízení firmy či jiné organizace, včetně vztahu této problematiky k základním infrastrukturám - organizačnímu a informačnímu systému firmy. Klíčovou částí knihy je autorsky originální metodika Informačního modelování organizací, díky níž čtenář získá komplexní vhled do problematiky analýzy business systému jako nutného základu pro potřebné procesní změny v organizaci. Specifická pozornost je též věnována zavádění procesního řízení v organizaci a dvěma základním infrastrukturám procesně řízené firmy - její organizaci a informačnímu systému. V příloze pak najdete aktuální přehled počítačových nástrojů modelování organizací (CASE/CABE).

375 Kč
–15 %
Kreativita a inovace v organizaci
Skladem
(>3 ks)
319 Kč
Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.

279 Kč
–15 %
Management cestovních kanceláří a agentur
Skladem
(>3 ks)
238 Kč
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur.

249 Kč
–15 %
212 Kč
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými – způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší. Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení – Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku – a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO – PRocess Maturity Orchestration.

319 Kč
–15 %
272 Kč
Publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům, manažerům a podnikatelům. Dozvíte se, jak fungují organizační struktury, jak správně rozhodovat a jak efektivně vést. Druhé vydání se nově věnuje problematice delegování, koučování a leadershipu. Kniha obsahuje řadu příkladů.

349 Kč
–15 %
Základy úspěšného podnikání Průvodce začínajícího podnikatele
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Dozvíte se o základních oblastech podnikání od prvotního nápadu přes marketing a analýzu podnikatelského prostředí až po financování, daně, účetní výkazy a pracovní právo.

229 Kč
–15 %
Prokoukněte své lidi Praktický průvodce řízením
Skladem
(>3 ks)
195 Kč
Knížka je určena všem, pro které je komunikace s lidmi důležitá. Naučte se motivovat své podřízené a kolegy, předcházejte zbytečným konfliktům. Zjistěte, jak co nejlépe pracovat s novými zaměstnanci a jak využít „protivníky“, kteří patří k odborníkům a s nimiž chcete spolupracovat.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář