11 manažerských hříchů Jak se manažeři připravují o kariéru, rozum, partnery a zábavu
.png?627f89fc)
99% titulů skladem
.png?627f8bed)
Bezpečná platba
.png?627f8a71)
Doručení do 3 pracovních dnů

Garance vrácení peněz
.png?627f8985)
Možnost osobního odběru
Detailní popis produktu
Narazíte na ně v každé firmě - manažeři, kteří nejraději všechno dělají sami a myslí si, že ostatní "jsou bohužel k ničemu". Všechny informace střeží víc než státní tajemství, motivaci zaměstnanců považují za neproduktivní a sentimentální blábol a z pracovního dne dělají peklo sobě i ostatním. Jaké fatální chyby a manažerské hříchy mohou vzít půdu pod nohama i těm nejlepším manažerům a podnikatelům? Uznávaný autor vtipně a s velkou znalostí věci vrhá světlo na ty největší a nejčastější hříchy manažerů, kterých se při každodenní práci zas a znovu dopouštějí, a především konkrétně ukazuje, že to jde i jinak. Pojďte projít stránku za stránkou tuto jedinečnou knihu psanou s velkým nadhledem a obohaťte své dosavadní poznatky o mnoho zajímavých informací a příkladů z praxe. Získáte recept na úspěch, díky němuž se top manažeři a nejlepší podnikatelé dostanou na špici a udrží se na ni, a ještě si při tom užijí legraci.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management |
---|---|
Hmotnost: | 0.31 kg |
Formát: | 167×240 |
Počet stran: | 176 |
Datum vydání: | 21.9.2010 |
Vazba: | Brožovaná vazba |

249 Kč
–15 %
Revoluce v podnikání Nebojte se zbohatnout na tom, co vás baví
Skladem
(>3 ks)
212 Kč
Zjistěte, jak se propracovat do „podnikatelského ráje“ - stavu, kdy děláte, co vás skutečně baví, děláte to na výbornou a dostáváte za to štědrou odměnu! Úspěšný podnikatel vám prozradí recept, jak využít dnešních skvělých možností a dosáhnout fenomenálního úspěchu.

349 Kč
–15 %
Výrobní a logistické procesy v podnikání
Skladem
(>3 ks)
297 Kč
Kniha zkušených autorů se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy v digitalizovaném prostředí. Je určena manažerům a podnikatelům malých a středních firem v průmyslových odvětvích a studentům vysokých škol.

269 Kč
–15 %
229 Kč
Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně? Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží? Většina začínajících, ale i zkušenějších manažerů odpoví intuitivně ano. Nepotěšíme vás, není to pravda! Jde o typické slepé uličky řízení, na které by se měla pověsit cedulka: Tudy cesta nevede!

259 Kč
–15 %
221 Kč
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.

299 Kč
–15 %
255 Kč
Kniha je jedinečná svým komplexním pohledem na problematiku obchodu a obchodního jednání. Nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů.

298 Kč
–15 %
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání
Skladem
(>3 ks)
254 Kč
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky. Nové vydání je rozšířeno o část věnovanou rozvojovým rozhovorům, novým tipům a ukázkám dalších rozhovorů.

329 Kč
–15 %
Lean dílenské řízení Je čas změnit vaši dílnu
Skladem
(>3 ks)
280 Kč
Unikátní publikace, která přináší zájemcům o dílenské řízení v dostatečné míře detailní metodický aparát, který nevychází z akademického prostředí, ale přímo z dílny současného globálního průmyslového podniku.

299 Kč
–15 %
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

229 Kč
–15 %
Světové standardy projektového řízení pro malé a střední firmy
Skladem
(>3 ks)
195 Kč
Publikace porovnává tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Je určena manažerům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, dále studentům VŠ a posluchačům kurzů, kterým pomůže lépe se ve standardech orientovat.

759 Kč
–20 %
Pátá disciplína
Skladem
(>3 ks)
608 Kč
Autor v aktualizovaném vydání své proslulé knihy dokládá, že jedinou konkurenční výhodou, kterou může organizace získat, je schopnost učit se rychleji než druhé, a nastiňuje strategie učící se organizace, které rozvíjejí schopnost lidí dosahovat výsledků, na nichž jim skutečně záleží.

369 Kč
–20 %
89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi
Skladem
(>3 ks)
296 Kč
Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich.

399 Kč
–15 %
Základy úspěšného podnikání Průvodce začínajícího podnikatele
Skladem
(>3 ks)
340 Kč
V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Dozvíte se o základních oblastech podnikání od prvotního nápadu přes marketing a analýzu podnikatelského prostředí až po financování, daně, účetní výkazy a pracovní právo.

349 Kč
–20 %
Digitalizace ekonomiky a společnosti
Skladem
(>3 ks)
280 Kč
Autoři se snaží naznačit klady i úskalí digitální transformace, jichž jsme svědky v ekonomice i celé společnosti. Věnují se jednak novým projevům digitalizace, jako jsou sdílená ekonomika či sociální sítě, jednak jejímu uplatnění v tradičních segmentech ekonomiky,

349 Kč
–15 %
297 Kč
Publikace zkušených autorů ukazuje, jak hledat podnikatelské nápady a objevovat podnikatelské příležitosti, jak svůj nápad strukturovat do podoby byznys modelu, jak vytvořit zakladatelský rozpočet a podnikatelský plán a jaké jsou možnosti financování začínajících podnikatelů. Pro inspiraci v knize najdete případové studie začínajících firem.

299 Kč
–15 %
7 tajemství odpovědného vedení lidí
Skladem
(>3 ks)
255 Kč
Přečetli jste již řadu knih, které radí, jak řídit lidi pomocí zavedení jasných metod, jak je motivovat a inspirovat, ale váš tým či firma stále neprosperuje? Zkuste nový přístup – proaktivní vedení, které pružně reaguje na aktuální podněty a změny situace.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář